معماري موزه جدید برای نسل اینده با طراحی عالی
معماري موزه جدید برای نسل اینده با طراحی عالی میراث هنری/معماری است و هم بایگانی برای میراث/میراث تاریخی. از یک سو، تاریخچه این ساختمان به فیلیپو برونلسکی گره خورده است، از سوی دیگر، تاریخچه مؤسسه با خاطره بسیاری از کودکان رها شده در اینجا پیوند خورده است.معماري موزه این پروژه زندگی پیچیده ساختمان را در نظر میگیرد و تلاش میکند تا این موسسه را در آینده راهاندازی کند و همه عملکردها را در یک بدنه جمعآوری کند: Museo degli Innocenti جدید.
مداخلات پروژه چندگانه است، اما می توان آنها را در چهار اقدام اساسی خلاصه کرد: حل مسائل دسترسی: از میدان SS. Annunziata - از طریق ایجاد یک در جدید و یک ورودی جدید.معماري موزه از تمام عملکردهای موسسه - با راه پله و سیستم آسانسور جدید. در نهایت، باز کردن فضای بلااستفاده در زیرزمین ساختمان به روی عموم. تعریف یک سیستم نمایشگاهی نوآورانه برای موزهای که به کودکان اختصاص داده شده است، مانند Museo degli Innocenti، برای ارتقای میراث تاریخی و هنری جمعآوری شده در طول قرنها از سال 1445 و میراث و تاریخ ساختمان برونلسکی است. کشف یک ایوان وسیع، ورون، تبدیل به یک عملکرد عمومی جدید، یک کافه ادبی، که در یک حجم شیشه ای کاملاً قابل باز شدن قرار گرفته است. سازماندهی مجدد خدمات پذیرش،
"Alte Schlachthof" در بریکسن یک بنای تاریخی فرهنگی است و در عملکرد سابق خود به عنوان یک کشتارگاه شاهد زندگی شهری از سال 1757 است. احیای ساختمان تنها با تغییر هدف آن امکان پذیر بود. باید پیدا میشد و بهرهبرداری از ساختمانی ایجاد میشد که به ساکنان شهر اجازه میداد درگیر شوند و آن را به شیوهای جدید تجربه کنند.معماري موزه کاری که ما سپس انجام دادیم این بود که مفهومی را بر اساس استفاده پایدار و صرفه جویی در منابع از ساختار تاریخی موجود شرح دهیم. این مفهومی است که مردم را کنجکاو می کند و زندگی فرهنگی را در مکانی بیدار می کند که می توانید در آن ساکن شوید و احساس خوش آمدید کنید.
هدف این بود که اجازه دهیم این ساختمان به عنوان "Alte Schlachthof" باقی بماند، زیرا تنها به این دلیل ارتباطی با مکان دارد و با فرهنگ و تاریخ شهر رشد کرده است. قصد ما این بود که بنا را به شکل اولیه حفظ کنیم.معماري موزه بازسازی شدید آن راه حل اشتباهی بود، بنابراین ما فقط قسمت بیرونی آن را تجدید کردیم: پنجره ها، نما که به رنگ اصلی رنگ آمیزی شده بود، و کاشی های بتنی قدیمی سقف که دوباره در پشت بام مورد استفاده قرار گرفتند. ساختمان و فضای داخلی آن باید همان جایی باشد که در ابتدا طراحی شده است. فقط از این طریق است که اعتبار و هویت خود را حفظ می کند. هر دوی این استدلال ها نقطه شروع ایده ما بودند. باغ و فضای داخلی خالی به اندازه کافی برای نشیمنگاه و فضای مفید برای اعطای کارایی اقتصادی فراهم می کند.
اعتقاد ما این است که مکان را با زندگی جدید پر کنیم بدون اینکه هویت آن را کاملاً تغییر دهیم. مفهوم ما پذیرایی در طبقه همکف را فراهم می کند. ما میخواستیم فضایی را برای شیوهای جدیدتر و جوانتر برای پذیرایی ایجاد کنیم که از محصولات منطقهای ترکیب شده با اجزای بینالمللی استفاده میکند که جایگزینی برای غذاهای سنتی ارائه میکند. مکان باید به عنوان یک فضای باز ظاهر شود، واقعیتی که از نظر معماری در آشپزخانه لعابدار و در مبلمان تکرار می شود - از طراحی آن تا انتخاب ظروف. شفافیت و باز بودن برای ما بسیار مهم است، این امر از طریق قفسه های باز،معماري موزه میزهای باریک و وسایل مختلف مبلمان بیان می شود. وقتی خانه ای بازسازی می شود و هدف جدیدی قرار می گیرد، بیشتر اوقات آجر و ملات تنها چیزی است که باقی می ماند.
این اغلب باعث می شود افرادی را که تاریخ یک خانه را پر کرده اند فراموش کنیم. بنابراین، ما به کاشیهای قدیمی اجازه میدهیم تا بخشی از این تاریخ را ادامه دهند. مطابق با مالک تصمیم گرفتیم اتاق زیر شیروانی به یک B&B تبدیل شود تا از مهمانان جدید در خانه و در شهر استقبال کنیم و بر حس بین المللی تأکید کنیم. اتاق ها به صورت جعبه طراحی شده اند، واقعیتی که به این دلیل انتخاب شده است که ساختمان به عنوان یک سازه محافظت شده درج شده است، اما همچنین برای تأکید بر اقامت های معمولی کوتاه در یک B&B.
مبلمان بر این اساس طراحی شده بود، کمی روستایی تر. بر محیط تأکید می کند و نتیجه منطقی این مفهوم است. دسترسی به اتاق ها تا حدی توسط پلی که بر روی تیرهای قدیمی اجرا می شود، وجود دارد زیرا آنها یکی از ویژگی های مهم ساختار سقف قدیمی هستند. سطح بالای خواب اتاق ها حفظ تیرها را ممکن می کرد. مواد دارای ویژگی جعبه های حمل و نقل هستند که با ایده تبدیل ساختار موجود مطابقت دارد. فقط برخی از لوازم جانبی کوچک مانند کوسن ها، لامپ ها و طرح رنگ به احساس راحتی در خانه مربوط می شود.
برچسب ها : ,